Na osnovu odredbe čl.13. i čl.27. Zakona o zaštiti potrošača (Sl.glasnik RS 62/2014) preduzetnička radnja TZR Škundrić, svoje  potrošače koji robu kupuju na našem vebsajtu www.lagermarket.rs

OBAVEŠTAVAMO

  • da se prodaja robe putem internet sajta www.lagermarket.rs obavlja u okviru registrovane delatnosti preduzetničke radnja TZR Škundrić, adresa za izjavljivanje reklamacije je: prodaja@lagermarket.rs
  • da se osnovna obeležja robe mogu naći na sajtu www.lagermarket.rs
  • da se prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 62/2014) kupovina preko naše prodajne internet stranice www.lagermarket.rs smatra prodajom na daljinu
  • da roba koja se prodaje putem vebsajta www.lagermarket.rs poseduje svojstva potrebna za redovnu upotrebu te vrste robe u skladu sa njenom namenom
  • da je prodajna cena robe naznačena uz svaki artikal
  • da su sve cene izražene sa uračunatim PDV-om
  • kupljenu robu isporučujemo u roku od 6 radna dana putem kurirske službe City Express, na način kako je to definisano na strani Dostava
  • da se mogućnost kupovine robe uz posebne cenovne pogodnosti i∕ili uz posebne prodajne podsticaje (akcijska prodaja), obavlja u skladu sa uslovima koji su objavljeni na našem vebsajtu  www.lagermarket.rs
  • da potrošač robu koju kupuje putem vebsajta www.lagermarket.rs može da plati pouzećem gotovinski u trenutku isporuke, kao i istaknutim platnim karticama u trenutku kupovine na sajtu
  • da potrošač prilikom kreiranja porudžbenice pritiskom na dugme Završite porudžbinu preuzima obavezu plaćanja naručene robe
  • da je vebsajt www.lagermarket.rs dužan da isporuči robu koja je saobrazna ugovoru. Ako isporučena roba nije saobrazna ugovoru, potrošač koji je obavestio prodavca o nesaobraznosti, ima pravo da zahteva od prodavca da otkloni nesaobraznost, bez naknade
  • da se saobraznost robe ugovoru ISKLJUČIVO utvrđuje prema svojstvima i nameni robe, a od strane ovlašćenog servisa
  • da u slučaju prijema robe potrošač isti ne želi da zadrži, ima pravo na odustanak od ugovora i povraćaj sredstava u visini plaćene kupoprodajne cene za predmetnu robu, u roku od 14 dana na način kako je to definisano na strani Pravo na odustajanje
  • da za robu koja je poručena putem naše internet prodavnice potrošač ima pravo da izjavi reklamaciju na već korišćen proizvod, na način koji je definisan za robu kupljenu putem internet prodavnice. Način i postupak izjavljivanja reklamacije za robu kupljenu putem internet prodavnice možete pronaći na strani Reklamacije

KAKO KUPITI

  • Izbor artikala

Na vrhu svake stranice nalazi se padajući meni Proizvodi sa kategorijama artikala. Klikom na željenu kategoriju otvoriće Vam se nova stranica sa artiklima iz odabrane kategorije. Sa leve strane ove stranice nalaze se svi filteri, klikom na jedan ili više filtera dobićete željeni rezultat.

Ukoliko ne znate kojoj kategoriji pripada artikal koji Vas interesuje, možete iskoristiti polje za pretragu koje se nalazi u vrhu svake stranice sa desne strane. U polje možete ukucati šifru artikla, naziv artikla, i sl. Ukoliko ste izlistali grupu artikala koja Vas interesuje, dodatne informacije o konkretnom artiklu možete videti klikom na sam artikal.

Željeni artikal možete stavtiti u korpu klilkom na dugme DODAJ U KORPU

  • Sadržaj korpe

Sadržaj Vaše korpe možete pogledati u svakom trenutku klikom na sličicu korpe u gornjoj desnoj strani svake stranice. Artikle možete unositi u korpu sve dok ne naručite sve što želite. Artikle koje ste uneli u korpu možete izbaciti iz korpe pojedinačno klikom na dugme X.

  • Poručivanje artikala iz korpe

Da biste poručili artikle unete u korpu potrebno je da u Vašu korpu unesete određene osnovne podatke i čekirate "Slažem se sa uslovima"

Ukoliko niste registrovani, neophodno je da se registrujete ili obavite kupovinu bez registracije, popunjavanjem svih zahtevanih podataka: ime i prezime, e-mail i kontakt telefon, mesto i poštanski broj, ulicu i broj.

  • Odabir načina plaćanja

U mogućnosti ste da odaberete:
- platnim karticama tokom procesa kupovine na sajtu
- pouzećem gotovinski u trenutku isporuke
- uplatnicom ili nalogom za prenos u pošti ili banci ili putem Vaše Ebanking platforme po prijemu Predračuna

  • Završetak poručivanja

Klikom na dugme Završite porudžbinu, prikazaće Vam se obaveštenje o uspešno poslatoj porudžbini. Na e-mail adresu koju ste ostavili prilikom popunjavanja formulara uskoro ćemo Vam poslati potvrdu za poručene artikle, a nakon obrade porudžbine dobićete sve naknadne informacije na e-mail adresu.

Za sva dodatna pitanja možete nas kontaktirati na broj 011 8416 075 ili 063 8504 365, ili nam pošaljite e-mail na adresu prodaja@lagermarket.rs

  • Važna napomena

Potvrdom porudžbine, odnosno, klikom na dugme Završite porudžbinu, saglasni ste sa uslovima kupovine.


DOSTAVA

  • Lokacije

Naručene artikle isporučujemo na teritoriji Republike Srbije, u svim mestima u kojima je moguća isporuka i naplata od strane kurirske službe City Express

  • Rok isporuke

Nakon što ste završili proces poručivanja klikom na dugme Završite porudžbinu, Vaša porudžbina ulazi u status obrade. Nakon obrade porudžbine, na Vašu e-mail adresu, koju ste prijavili prilikom popunjavanja podataka, stići će obaveštenje o uspešnoj kupovini. Period realizacije porudžbine je najčešće 1-2 radna dana (dani vikenda se ne računaju). Od tog trenutka rok isporuke je 1-4 radna dana (dani vikenda se ne računaju). Ukoliko vaša porudžbina sadrži više od jednog artikla, može se desiti u određenim situacijama da vam celokupna porudžbina stigne u više pošiljki, sa par dana razmaka, o čemu ćete biti obavešteni. U slučaju nejasnoća, ili bilo kakvih problema, ili pitanja vezanih za Vašu porudžbinu, kontaktiraće Vas naš operater.

  • Preuzimanje pošiljke

City Express kuriri (naši spoljašnji saradnici koji vrše dostavu u naše ime) pošiljke donose na adresu za isporuku u periodu od 8-17h svakog radnog dana (vikendom ne vrše isporuku). Molimo Vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Kurir svaku pošiljku pokušava da uruči u dva navrata. Uobičajena praksa je da ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, da Vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja porudžbenice i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka će se vratiti nama.

Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu. Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite na broj 011 8416 075 ili 063 8504 365 ili nam pošaljite e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon, broj porudžbine) na adresu prodaja@lagermarket.rs i navedete razlog zbog koga ste odbili da preuzmete paket. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.

  • Cena isporuke

Isporuka za sve porudžbine preko 2.500,00 RSD je besplatna. Za porudžbine koje su manje od tog iznosa, cena isporuke je 300,00 RSD sa PDV-om.

Minimalna vrednost porudžbine na www.lagermarket.rs iznosi 299,00 RSD, odnosno ukupno sa cenom isporuke 599,00 RSD.

 - Ukoliko ste pri kupovini odabrali za način plaćanja pouzeće, isporuku plaćate prilikom preuzimanja pošiljke zajedno sa robom direktno kuriru gotovinom.

Obaveštenje o ceni isporuke možete videti u korpi prilikom pregleda same korpe, a stići će Vam i na e-mail prilikom uspešno obavljenog procesa poručivanja, zajedno sa specifikacijom porudžbine.

  • Važna napomena

Potvrdom porudžbine, odnosno, klikom na dugme Završite porudžbinu, saglasni ste sa uslovima dostave.


PLAĆANJE

  • Generalno

Proizvode koje želite da poručite putem internet prodavnice, možete da platite na više načina:
- platnim karticama tokom procesa kupovine na našem sajtu
- pouzećem, u trenutku isporuke
- uplatnicom ili nalogom za prenos u pošti ili banci ili putem Vaše Ebanking platforme

Bitne napomene:
- sve cene proizvoda na ovom vebsajtu su iskazane u dinarima
- cena svakog proizvoda je data kao maloprodajna sa obračunatim PDV-om
- zadržavamo pravo promene cene bez prethodne najave
- plaćanje nije moguće u stranoj valuti, već isključivo u dinarima
- plaćanje je moguće platnim karticama domaćih i inostranih banaka
- ukoliko se plaćanje vrši platnim karticama, samo vlasnik platne kartice može da izvrši plaćanje
- isporuka robe je moguća samo na teritoriji Republike Srbije i to isključivo na adresu navedenoj u porudžbini

  • Plaćanje karticama

Svoju narudžbinu možete da platiite koristeći Visa, Visa Electron, MasterCard, American Express, Maestro, ili Dina platnu karticu. Kartica mora da bude odobrena od strane banke izdavaoca za online (internet) plaćanje.
Prilikom internet kupovine, odabirom odgovarajućeg načina plaćanja bićete preusmereni na stranicu Banke Intesa koja je zaštićena i sigurna za ovakav način plaćanja.
Da bi plaćanje karticom bilo uspešno, neophodno je da unesete sledeće podatke:
- broj kartice
- datum isteka
- CVC2/CVV2 kod

Kartice primer

Prilikom unošenja podataka sa platne kartice, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.

Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke.

Podaci sa platne kartice nikad nisu dostupni našem sistemu pa samim tim ne mogu da budu zabeleženi u našu bazu podataka. Unos i provera podataka isključivo se obavljaju između korisnika kartice i banke Intesa, stoga Lagermarket nema uvid u podatke koji se razmenjuju.

  • Plaćanje pouzećem

Prilikom preuzimanja pošiljke koju ste prethodno poručili putem Lagermarket internet prodaje, plaćanje porudžbine se vrši isključivo u gotovom novcu, u Dinarskoj valuti, na ruke kuriru naše partnerske kurirske službe koja Vam donosi pošiljku.

  • Plaćanje uplatnicom ili nalogom za prenos u pošti ili banci ili putem Vaše Ebanking platforme

Za porudžbine čije se plaćanje vrši uplatom u banci ili pošti, ili putem e-banking-a, rok za uplatu je 3 radna dana nakon što dobijete instrukcije za uplatu na Vaš e-mail. Robu ćemo Vam poslati nakon evidentirane uplate. Ovo je ujedno i najsporiji vid poručivanja, pošto je neophodno da prođe par dana pre nego što se steknu uslovi za slanje porudžbine

  • Važna napomena

Potvrdom porudžbine, odnosno, klikom na dugme Završite porudžbinu, saglasni ste sa uslovima plaćanja.


IZJAVA O KONVERZIJI

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Informativni prikaz cena u drugim valutama nije dat i sve cene su iskazane u dinarima (RSD). Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.


POLITIKA PRIVATNOSTI

  • Zaštita privatnosti podataka

U ime TZR Škundrić obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Da bismo uspešno obradili Vašu porudžbinu neophodni su nam Vaše ime i prezime, adresa za isporuku, e-mail i telefon. Prilikom registracije, koja nije obavezna ali značajno olakšava proces kupovine, prikupljamo osnovne podatke (fizičko ili pravno lice, matični broj, pib i sedište preduzeća) neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge.

Korisnicima pružamo mogućnost izbora da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje.

Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

  • Zaštita poverljivih podataka o transakciji

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.

Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

  • Cookies

Intrnet prodavnica www.lagermarket.rs koristi "cookies" kako bi poboljšao korisničko iskustvo.

Cookie je tekstualni fajl koji je smešten na Vašem hard disku od strane veb servera. Cookie-i ne mogu da budu korišćeni da pokrenu program ili da isporuče virus Vašem računaru. Cookie-i su jedinstveno dodeljeni Vama i jedino mogu da budu pročitani od strane veb servera u domenu koji Vam ih je poslao. Jedna od osnovnih svrha cookie-ja je da obezbedi pogodnosti koje će Vam uštedeti vreme.

  • Saglasnost i promene uslova

Korišćenje naših servisa podrazumeva saglasnost korisnika sa navedenim uslovima korišćenja. TZR Škundrić odnosno internet prodavnica www.lagermarket.rs se obavezuje da će se pridržavati svega navedenog, a sve promene uslova postaju važeće tek nakon objavljivanja na ovoj strani i slanja e-mail obaveštenja svim registrovanim korisnicima.

  • Važna napomena

Potvrdom porudžbine, odnosno, klikom na dugme Završite porudžbinu, saglasni ste sa našom politikom privatnosti.


REKLAMACIJE

  • Reklamacije na oštećenje u transportu

Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite detaljnim, vizuelnim pregledom svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi paketa i ugnječenja), paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da nas kontaktirate putem telefona na broj 011 8416 075 ili 063 8504 365, ili nam pošaljite e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon, broj porudžbine) na adresu prodaja@lagermarket.rs i navedete razlog zbog koga ste odbili da preuzmete paket. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.

Takođe, možete da zamolite kurira da sačeka dok proverite da li je oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda i gubitak delova. Ukoliko proizvod nije oštećen i svi delovi su na broju, potpišite prijem pošiljke.

  • Reklamacije po prijemu pošiljke

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja pakovanja ustanovili da je isporučena roba oštećena, nesaobrazna naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas odmah, a najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, kontaktirate putem telefona na broj 011 8416 075 ili 063 8504 365, ili nam pošaljite e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon, broj porudžbine) na adresu prodaja@lagermarket.rs  i opišete kakav problem imate. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.

  • Reklamacije radi ostvarivanja prava po osnovu saobraznosti

Ukoliko se na proizvodu, kupljenom putem internet prodavnice www.lagermarket.rs, u nekom trenutku pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača (u daljem tekstu: Zakon), molimo Vas da nas obavestite putem telefona broj 011 8416 075 ili 063 8504 365, ili nam pošaljite e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon, broj porudžbine) na adresu prodaja@lagermarket.rs i opišete kakav problem imate. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju i poslaćemo Vam potrebnu dokumentaciju elektronskim putem, koju treba da popunite i potom nam vratite.

Po prijemu neophodne dokumentacije, odgovorićemo telefonskim ili elektronskim putem potrošaču na izjavljenu reklamaciju za robu kupljenu preko naše internet prodavnice, tako što ćemo potvrditi prijem reklamacije, odnosno saopštiti broj pod kojim je zavedena Vaša reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija. Obaveza potrošača jeste da prilikom izjavljivanja reklamacije priloži račun, kopiju računa ili bilo koji drugi dokaz o kupovini. Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana, a u slučaju da se reklamacija prihvata, rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijave iste, odnosno 30 dana ukoliko je u pitanju tehnička roba. Ukoliko prodavac i/ili ovlašćena osoba iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da udovolji zahtevu potrošača u navedenom roku, dužan je da o produženju roka za rešavanje reklamacije obavesti potrošača i navede rok u kome će je rešiti, kao i da dobije njegovu saglasnost, što je u obavezi da evidentira u evidenciju primljenih reklamacija. Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom.

Ovlašćeni servis je jedini merodavan da proceni da li je roba saobrazna ugovoru ili nije. Iako Zakon ne predviđa obavezu da potrošač čuva ambalažu, niti je to uslov za rešavanje reklamacije, niti razlog za odbijanje otklanjanja nesaobraznosti, naša preporuka je da ambalažu sačuvate radi obezbeđenja sigurnijeg transporta robe u ovlašćeni servis. Robu pristiglu sa servisa, a za koju je reklamacija prihvaćena, naša firma vraća kupcu, bez troškova za kupca. Potrošač je dužan da popravljenu robu preuzme ili omogući njeno dostavljanje najkasnije u roku od 45 dana. Ako se reklamacija ne prihvata (slučajevi fizičkog oštećenja ne spadaju u nesaobraznost), kupac snosi troškove slanja robe na servis i troškove dijagnostike kvara prema cenovniku ovlašćenog servisa.

Napominjemo da period saobraznosti artikala koji se smatraju potrošnom robom može biti manji od 24 meseca. U takve artikle spadaju baterije za uređaje... Period saobraznosti za takve artikle iznosi 6 meseci, ukoliko proizvođač nije drugačije propisao.

Pravo na reklamaciju i besplatno servisiranje od strane TZR Škundrić potrošač gubi u slučaju neadekvatnog rukovanja uređajem i njegovim korišćenjem koje nije u skladu sa uputstvom za upotrebu, kao i u slučaju da su vršene bilo kakve prepravke ili pokušaji popravki od strane neovlašćenih lica.

  • Važna napomena


- Potvrdom porudžbine, klikom na dugme Završi porudžbinu, saglasni ste sa uslovima reklamacije
- Ukoliko robu niste kupili putem naše internet prodavnice www.lagermarket.rs, već u našem maloprodajnom objektu, reklamaciju radi ostvarivanja prava po osnovu saobraznosti, garancije, pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka, izjavljujete lično u našem maloprodajnom objektu. U našem maloprodajnom objektu postoji posebno određeno i obeleženo mesto i osobe zadužene za reklamacije kojoj se potrošač može obratiti i izjaviti reklamaciju. Kontakt podaci našeg maloprodajnog objekata nalaze se na stranici Kontakt.


POVRAĆAJ SREDSTAVA

  • Odustanak od ugovora

U slučaju odustanka od ugovora, kupac ima pravo na povraćaj novca ili na zamenu za drugi proizvod. Cena se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen, u originalnoj ambalaži, sa svim dodacima i propratnom dokumentacijom (originalni račun, uputstvo za upotrebu, itd.). TZR Škundrić je dužna da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku, a nakon prijema i pregleda proizvoda.

Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.

Troškove vraćanja robe i novca snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal u odnosu na poručen. Sa naše strane se obavezujemo da ćemo, odmah po prijemu i pregledu robe koja se vraća po osnovu odustanka od ugovora izvršiti povraćaj sredstava koja su uplaćena za vraćenu robu.

  • Procedura za povraćaj sredstava

Kontaktirajte nas putem telefona na broj 011 8416 075 ili 063 8504 365, ili pošaljite e-mail na adresu prodaja@lagermarket.rs sa podacima broja Predračuna koji je stigao uz robu, Vaš broj dinarskog tekućeg računa i naziv banke u kojoj imate navedeni račun. Čim dostavite potrebne podatke, biće kreirana dokumentacija koja će Vam sa procedurom za povraćaj sredstava biti prosleđena na e-mail adresu koju ste ostavili prilikom kreiranja porudžbine.

  • Važne napomene


- Povraćaj sredstava se vrši isključivo na gore navedeni način, uplatom na dinarski tekući račun i nije moguće slati novac po kuriru u gotovini.
- U slučaju vraćanja robe ili povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno izvršio plaćanje nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Lagermarket internet prodavnica je u obavezi da povraćaj izvrši isključivo putem VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja. To znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Svaki paket za zamenu biće poslat o trošku kupca, po ceni jedne poštarine po zvaničnom cenovniku kurirske službe City Express. Poštarinu kupac plaća gotovinom kuriru City Express-a koji bude preuzimao robu za zamenu. Robu, bez prethodnog kontakta i dogovora sa operaterima i/ili prodavcima u našoj internet prodavnici (kontakt podaci gore navedeni), ne možete slati na adrese koje su navedene na račun-otpremnici. Svaki takav paket biće vraćen pošiljaocu o trošku pošiljaoca.


PRAVO NA ODUSTAJANJE

Poštovani potrošači, obaveštavamo Vas da se prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 62/2014) kupovina preko naše internet prodaje www.lagermarket.rs smatra prodajom na daljinu.

Zakon za slučaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca, koji se smatra potrošačem (fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti), da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat u državinu, odnosno u državinu lica koga je kupac odredio, a nije prevoznik. Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje. Kupac izjavljuje odustanak od ugovora na Obrascu za odustanak prethodno poslat na e-mail adresu iz porudžbine, radi povrata sredstava.

Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao odustanak, proizvod se više ne može vratiti.

Moguće je vratiti samo proizvode koji su ispravni, nekorišćeni, neoštećeni, u originalnom neoštećenom pakovanju, sa svim dodacima i propratnom dokumentacijom (originalni račun koju je kupac prethodno dobio uz robu, uputstvo za upotrebu, garantni list ukoliko dolazi sa proizvodom, itd.).

Kupac snosi isključivo direktne troškove vraćanja robe i novca, osim u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.

Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.

Prodavac je u slučaju zakonitog odustanka od ugovora dužan da kupcu bez odlaganja vrati iznos koji je kupac platio po osnovu ugovora (ne uključujući troškove dostave), a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je primio obrazac za odustanak, a nakon prijema proizvoda.

Hvala na ukazanom poverenju,
Vaš
S poštovanjem, Lagermarket