Najčešća pitanja
-
Poručeni proizvod je dostavljen oštećen. Šta da radim?
U slučaju kada je pošiljka koju primite oštećena, najbolje je da odmah, a najkasnije u roku od 24h kontaktirate kurirsku službu koja je isporučila paket, kako bi napravili zapisnik. Pre nego što to učinite detaljno pregledajte sadržaj paketa i proverite da li su u pitanju fizička oštećenja nastala neadekvatnim transportom ili je u pitanju neki drugi kvar.
Ukoliko je roba stigla neoštećena, ali je neispravna, način i postupak izjavljivanja reklamacije za robu kupljenu putem naše internet prodavnice možete pronaći na strani Reklamacije. Svi artikli koji se prodaju preko www.lagermarket.rs internet prodavnice su novi, u originalnom pakovanju i podležu garanciji koja je naznačena u opisu i karakteristikama artikla. Ukoliko je oštećenje nastalo neadekvatnim rukovanjem koje je u suprotnosti sa pravilima navedenim u uputstvu artikla, www.lagermarket.rs ne snosi nikakvu odgovornost i nije u obavezi da zameni ili izvrši novčanu nadoknadu artikla. -
Registrovan/registrovana sam kao Vaš kupac, međutim, morao/morala sam da promenim email adresu. Kako da postupim u ovom slučaju?
E-mail adresu možete da promenite nakon prijavljivanja na naš vebsajt, sa starom email adresom, a izabiranjem opcije Moj nalog.
Takođe, možete da nam prosledite nove informacije na email prodaja@lagermarket.rs i mi ćemo da ih ažuriramo u Vaše ime. -
Prilikom registracije unešen je pogrešan podatak vezan za moje lične informacije. Kako da ispravim grešku?
Svoje podatke možete da menjate kada se sa svojim korisničkim imenom i lozinkom prijavite na naš vebsajt i pristupite stranici Moj nalog. Takođe, ovde možete da menjate i ostale podatke koji se odnose na Vas, možete da pregledate svoje porudžbine, njihove statuse kao i Vaše omiljene proizvode.
-
Zaboravio/zaboravila sam svoju lozinku za pristup nalogu. Šta da radim?
Potrebno je da kliknete na Moj nalog, zatim kliknete na Zaboravili ste lozinku?, unesete Vašu email adresu sa kojom se prijavljujete i na kraju pritisnete dugme POTVRDI. U roku od par sekundi biće Vam poslat automatski email sa linkom za promenu lozinke.
-
Želim da obavim kupovinu u Vašoj internet prodavnici ali ne znam kako?
Uvek možete da nas kontaktirate putem telefona pozivom na broj 011 8416 075 ili 063 8504 365 i mi ćemo da poručimo za Vas ili ćemo da Vam damo instrukcije korak-po-korak. Dostupni smo radnim danima 8-20h, subotom 8-16h, dok nedeljom ne radimo.
Hvala na ukazanom poverenju,
Vaš